14.6.14

Yksitoista

 Säännöt:
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään
2. Haastetun pitää vastata haastajan 11 kysymykseen
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille
4. Haastettujen tulee valita 11 blogia
5. Sinun tulee kertoa ketkä haastat
6. Ei takaisin haastamista

11 asiaa minusta: • pidän pöllöistä • olen suomenruotsalainen • syön paljon leipää • en pidä liiduista • täytän kohta 20 • olen juuri onnellinen • ensimmäisen lemmikkini nimi oli Tofu • olen kissaihminen • minulla on pigmenttiläiskiä • tällä hetkellä minulla on käytössä valkoiset converset • rakastan syksyn tuoksua •

11 kysymystä haastetuille: • miten syöt omenan • mikä on unilelusi nimi • mikä on hyödyttömin asia minkä omistat • oletko ihastunut • mikä on lempi karkki • ikävöitkö ketään • mitä haluaisit juuri nyt • mitä inhoat • kerro jokin kohteliaisuus mikä sinulle on sanottu • mikä on kengänkokosi • kuvaile vasenta kättäsi yhdellä sanalla •

haastan blogit: • Dream year in Switzerland • Pihlaja DeAurora • N I I N A • ONE OF A KIND • The Rain Never Goes Away • Camilla's lifestyle •

11 haastajan, Angelikan, kysymyksiin vastaukset videolla:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti