13.6.14

Suden Silmät

Hei vaan! Tänään oli jälleen upea ja hauska työpäivä! Käytiin taas Taimin kanssa kahdestaan Zurichin Zoossa. Tällä kertaa muistin ottaa oman kamerani mukaan, joten olin innoissani. Myös Taimi oli innoissaan, sillä Zoohon oli avattu uusi elefanttien talo. Oltiin eläintarhassa koko päivä ja voitte kuvitella kuinka paljon kävelimme edes takas. Minä kannoin myös Taimia olkapäilläni aina silloin tällöin. Huh mitä hyötyliikuntaa! Tällä kertaa minun lempparini Zoossa oli sudet, sillä viimeksi en niitä nähnyt ollenkaan. Minulla ei kyllä ole mitään valittamista tästä työstä! Harmi, että olen täällä enää vain tämän kuukauden. Heinäkuun ensimmäinen päivä onkin taas lähtö toiseen maahan. Nimittäin meikäläinen menee perhelomalle Ranskaan, Nitsaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti