10.6.14

My Room under the Roof

Se on ensimmäinen yö pitkästä aikaa Sveitsissä takana. Eilen tosiaan sain tietää missä yövyn ja asustan jonkusen aikaa. Asun pienessä ja valoisassa huoneessa kerrostalon kattohuoneistossa. Huone oli isompi ja viihtyisämpi mitä aluksi odotin, joten olin innoissani kun näin paikan missä tulisin oleilemaan.
Minulla on vain yksi pieni ikkuna huoneessani, mutta näköala on upea! Näen alas Zurichin keskustaan asti. Miinusta huoneessa on kuitenkin se, ettei siellä ole nettiä. Onneksi käytiin tänään kuitenkin hankkimassa minulle liittymä, niin selviän jotenkuten! Hahah, en ole nettiaddikti...!! Nyt menen kuitenkin ulos, sillä ulkona on noin 30 astetta lämmintä ja minä ja Taimi haluamme uimaan!

8 kommenttia:

  1. Onpa nätti talo ! :)

    VastaaPoista
  2. Miks sä et asu perhees luona?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Perhe, jolle nyt teen töitä , ei ole ylimääräistä huonetta jossa olisin. Perheen kuuluu tarjota au pairille oma huone, joten siksi asustan eri paikassa :)

      Poista
  3. Aa, ok. Ooksä joutunu muuttaa monta kertaa? Ja onko sulla nyt ees jääkaappii?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Asuin ensimmäisen kuukauden yhden perheen luona. Vaihdoin perhettä ja asuin toisen perheen luona. Nyt teen edellisen perheen tuttavaperheelle töitä ja asun tässä kysrisessä huoneessa. Eli kahdesti olen vaihtanut asuinpaikkaa. Eipä mua haittaa :D jääkaappia eikä keittiötä tosiaan ole, mutta saan syödä perheeni luona ja kyllähän hedelmiä ja nuudeleita sun muuta voi täällä säilyttää. Ei ainakaan vielä ole tuo jääkaapittomuus vaikeuttanut elämääni juuri lain :)

      Poista
  4. Mysigt. Ha det så bra! Vi pussar dig, mini & famo

    VastaaPoista