23.4.14

Yllätysvierailu Suomessa

Perjantaina ( 18.04 ) lähdin yllätysvierailulle Suomeen, vain harva tiesi tulostani. Perille saavuin kahdeksan tunnin lentämisen, odottelun ja taas lentämisen jälkeen. Itse Suomessa olin lauantai yönä, puoli yhdeltä.
Olin sopinut Jontun kanssa, että hän hakisi minut lentokentältä ja heittäisi minut Espooseen, sillä minun piti yllättää Miikka tulollani. Miikan lisäksi yllätin perheeni, käymällä tervehtimässä heitä.
Minulla oli erittäin mukava pääsiäisloma, kun Espooseen oli tullut aurinkoinen ja jopa lämmin sää. Mitään erikoista emme kuitenkaan tehneet, kävimme leffassa, saunassa, söimme ja nukuimme. Mutta se oli tarpeeksi erikoista minulle, olinhan sentään ollut erossa Suomesta ja perheestä kaksi ja puoli kuukautta! Ikävä oli!
Tiistaina lähdin takaisin Sveitsiin ja täällä sitä nyt taas ollaan. Työt odottaa!
Niin! Meinasin kokonaan unohtaa! Minulla on sisäänpääsykoe 9.5 Omnian viherartesaani -alalle. Elikä kohta on taas tiedossa vierailu Suomeen! Jeeee!

Mukaan Sveitsiin tarttui Oboy kaakaota, Suffeleita ja Pandan Toffee suklaata.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti