11.2.14

Rheinau

Nyt olen jo pikkuhiljaa kotiutunut tänne Rheinauhun, Sveitsiin. Perheeni on mukava ja uskon, että tulen viihtymään täällä tosi hyvin! Tulin tänne jo eilen (maanantaina), mutta olin niiiiin poikki kahdesta lennosta, joten en jaksanut ilmoitella mitään tänne blogin puolelle. Tänään kuitenkin heräsin aikaisin aamulla ja päivemmällä pääsin jo tutustumaan hieman ympäristöön. Täytyy kyllä myöntää, että oli ihana päästä tänne kevääseen sieltä loskaisesta ja sumuisesta Suomesta! Hahaaa!
Tässä kuvia minun omasta pienestä huoneesta. Lupaan, että myöhemmin tulee kuvia upeasta ympäristöstä ja vaikka mistä! Tietenkin saa sitten kertoa, jos haluutte jostain tietystä kuulla/nähdä?! Einen schönen Tag!

14 kommenttia:

  1. Ootko siel niinku vaihto-oppilaana?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen au pairina täällä kesään asti :)

      Poista
    2. au pair = henkilö, joka asuu ulkomailla perheessä hoitaen perheen lapsia ja tehden kotitöitä.

      Poista
  2. Vähänkö oot hyvä piirtää =) näin tänää sun postaaman kuvan suomi lol sivuil =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. orja, täsmälleen :D ja kiitos paljon, täältä löytyy lisää: http://ink-0wl-art.tumblr.com/

      Poista
    2. Vähänkö oon kade sulle =/ ite osaan piirtää vaa mallista

      Poista
    3. Voisitko piirtää reverse annien halaamassa tibberssiä? Ei oo pakko olla skinii jos et haluu. Olis tosi mahtavaa jos tekisit sen =) ihan ystävänpäivän takia. Ja yritin pistää sinne tonne sun osotteesee ton kysymyksen mut se ei suostun lähettää sitä.

      Poista
    4. Mulle on tullu nyt niiiin paljon pyyyntöjä, ni en oo pitkään aikaan ottanu vastaan niitä. Noita ystävänpäivä kuviakin on tullu tehtyä jo muutama :P joten nyt joudun valitettavasti kieltäytymään ;(

      Poista
    5. ja kyllä se tuli ihan perille siellä sivulla :)

      Poista
  3. Miten ku huomen on ystävänpäivä ja sie oot sveitsis? Et pääse näkee Miikkaa?

    VastaaPoista