15.9.13

Feeling like a nerd

No nyt kyllä kelpaa! Sain vihdoin hankittua sen, mitä olen pitkään jo halunnut. Ostin nimittäin ihan oman piirtopöydän. Aikaisemmin minulla on siis ollut lainassa ystäväni piirtopöytä, joten olen iloinen ettei minun tarvitse enää huolehtia palauttamisesta. Piirtopöydän lisäksi hankin kuulokkeet, joissa on myös mikki, pelaamista varten. Nyt on kyllä niin nörtti olo kuin olla ja voi!

BAMBOO:n piirtopöytä. Aivan ihana! Huomasin ainakin heti ensiksi, että tämä on pienempi kuin lainassa ollut piirtopöytä, jolloin ns. nuolen liikuttaminen on paljon nopeampaa. Liikuttaminen ja piirtäminenkin on huikean sujuvaa. Olen kyllä erittäin tyytyväinen ostokseeni, vaikka tämä onkin ollut hallussani vasta pari minuuttia!

Ja tässä myös nämä hankkimani kuulokkeet. Nämä sai vain kympillä, kun veit kaksi käytettyä peliä Gamestoppiin! Kyllä muuten kannatti. Ainakin äänentoisto on hyvä. Nyt pitääkin mennä kokeilemaan itse mikkiä, joten lähdenkin tästä pelailemaan!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti