19.3.13

My Day in Pictures!

Heippa kaikki maan asukit!
Aamulla, kun heräsin, minulla ei ollut aavistustakaan, että päivästä tulisi näin ihana. Heräsin tänään aikaisin siitä syystä että minun piti toimittaa kirja koululle. Onnekis äiskä soitti ja pyysy minua tapettikatsastukseen. Aamupäivällä lährettiin huristelemaan Espoon keskustaa kohti tapetteja katsomaan. Päivä alkoi mukavasti!
Aamudataus.
Yllätin jonkun jääkaapilla.
Kouluni piha.
Syötiin herkkuja Lippulaivassa!
Iltadataus.
Kuten varmaan tarkkasilmäisimmät huomasivat, kävin kampaajalla! Tukka vaaleni ja tyvikasvu is gone! Olen enemmän kuin tyytyväinen. Sitten tarttui nuo aivan ihanat kenkulit, sukat ja hiuskukka mukaan. Odotan niiiin kesää, että pääsen noita kenkiä, ja ennen kaikkea, tuota kukkaa käyttämään! Tässä oli minun päivä lyhykäisyydessään. Mitä tykkäätte minun uudesta tukasta? Nyt minä menen nukkumaan! Öitä!

4 kommenttia:

  1. ihana postaus :) oot kyllä nätti! :) toi kukka sopii sulle tosi hyvin! :)

    VastaaPoista
  2. Ihanat hiukset ! :) Vaaleneeko sulla muuten luonnostaan hiukset keväällä? Et vaaleneeko ne vielä tuostaki sitte ku alkaa aurinko kunnolla paistamaan? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Musta tuntuu että tätä vaaleemmaks näitä ei saa. Nää on miltei valkoset! :D Mutta kyllä kesän lähestyessä hiukset kyllä muuten vaalenee. :)

      Poista