11.2.13

Miss You France, Nice!

APUA!
Ette arvaakkaan kuinka paljon odotan kesää. Eiköhän jokainen sitä jo kuitenkin tämän loskan keskeltä kaipaa. Olen myös innoissani matkoista, joitka tulevat toteutumaan kevään ja kesän aikana. Alkukeväästä olen lähdössä isoäitini (Famon) kanssa Prahaan, Tsekin pääkaupunkiin. Kaupunkiloma tiedossa! Toivottavasti nähtävyyksien lisäksi jää myös aikaa shoppailemiseen.
Prahan lisäksi olen menossa Kreikkaan. Kesäloman alussa on lähtö Rodokselle Miikan ja hänen perheen kanssa. Oi ihanaa, saan pitkästa aikaa nauttia olostani Kreikassa viikon ja ruskettua rusinaksi!
Eipä matkustaminen siihenkään vielä lopu, sillä olen myös lähdössä Ranskaan, Nizzaan! Olin viime kesänä myös Nizzassa noin puolitoista viikkoa, nyt en vielä ole kuitenkaan varma, kauvanko sielä aijon olla. Lähden Nizzan lämpöön siskoni ja perheeni kanssa. Ihanaa, en malta odottaa! Matkojen kunniaksi ajattelin muistella Nizzaa viime vuoden kuvilla. Kesäfiilistelyitä!

4 kommenttia:

  1. oi matkustaminen on ihanaa! :) kävin prahassa muutama vuos sitten, oikein kaunis kaupunki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin on! Huippua, olen muiltakin kuullut, että kaunis kaupunki on! Jospas saan vielä hyvän kameran lainaan matkalle :)

      Poista
  2. Oon ehkä hitusen kateellinen sulle, itekkin haluasin jonnekkin ulkomaille kauas pois täältä ankeasta Suomesta :)

    marika-gorgeousnightmare.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on mullekkin yllätys että pääsen näin paljon ulkomaille, sillä muuten käyn hyvin harvoin ulkomailla. Mutta matkustamista olen aina rakastanut! :)

      Poista