21.2.13

Home Sweet Home

Heippa! Nyt olen tehnyt päätöksen muuttaa takaisin kotiin äiskän luokse. Tänne opiskelijakämppään en kauemaksi aikaa jää! Minulla on jo pidemmän aikaan ollut kamala koti-ikävä, joka ei nyt millään laannu. Kun nyt tarkemmin ajattelen, niin ei mulla asian hullummin kotona ollutkaan. Oikeastaan asiat olivat todella hyvin ja tajusin sen vasta nyt! 
Ennen kun nyt lopullisesti pääsen muuttamaan kotio, niin pitää vanha huoneeni "remontoida". Minun käsitys remontoimisesta on siis seinien tapeteiden repiminen, kittaaminen, hiominen, maalaaminen ja muutenki huoneen saaminen oleskelukelpoiseen kuntoon. Mulla onkin jo pieni suunnitelma seinille. Huoneesta tulee oikein mieluisa, kunhan se sitten valmistuu. Enempää en sitten paljastakkaan, se selviää varmasti myöhemmin.
Piirsin täss jokunen päivä (pelihahmon). What do you like?

6 kommenttia:

  1. vähänkö hieno piirustus! :) me like!

    VastaaPoista
  2. törmäsinj ikeassa käydessäni tauluun joka voisi supea sulle :)
    http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/20197109/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä! Ihanaa kun musta tulee mieleen toi! Haha, piristit mun päivää! Ja tosiaan toi taulu on aivan ihanan sulonen! Täytynee pistää muistiin kun alan remontoimaan uutta huonetta. Olen nimittäin hommaamassa kaikkea kivaa sisustusktavaraa ;)
      Kiitos paljon Emma! ;D

      Poista
    2. hih :DDD mukavaa kuulla että noinkin pieni asia piristi päivääsi :) ole hyvä! :)

      Poista