30.11.11

Welcome Home Sandy & Nici

Toin gerbiilit Miikalta kotiin, kun olin kesällä kinunut hamsteria Miikalta, mutta ei suostunu...TYYPILLISTÄ!!!!! Joten päädyttiin hakemaan gerbiilit Saran hoidosta.
Nyt kävi sitten sääliks näitä pikkusia, kun ein ne saa RUOKAA Miikan luona!!! Ei ihme että Miikkakin on nii öm.... jätän sanomatta ^^ <3 Nii mut anyway niin ööm.. NIIII!!! Eikä toi mun MIÄS mitää gebuja muutenkaa osaa hoitaa, ei sen oma huonekkaan edes kunnossa pysy, ellen MINÄ siivoa sitä!
Onhan noi jo aika vanhoja... ja salee delaa kohta ;( mutta päätin nyt hoitaa niitä kunnolla niiden elämän viimiset päivät <3

Best of the day: Wanhojen ekat harkat!<3
Worst of the day: Ei luonnostu nää askeleet XD eiköhän se siitä kuitenki ^^

3 kommenttia:

  1. tottakai mä sua dissaan .... pitääks mun vastaa tänne? O___o

    VastaaPoista
  2. nina toi sun konees väärentää iha sikan.. siis se läppäri... täs näkyy noi keltaset rajat....

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista