27.11.11

So Fucking TIRED!

Viikonloppu takana, koveiikko edessä, taino puolet siitä ONNEKS! Väsyttää, vi****aa ja pan...nukakku!
En tehny oikeastaan mitään maata mullistavaa, olin Miikan luona.


PE 25.11

Rakas pikkusiskoni Minea (klick) tuli meille, syötiin porukoiden kesken ja lährin Miikalle. Sieltä sitten käveltiin kaverille, Roopelle, viettämään iltaa. Joskus myöhäisinä tuteinä päästiin sitten nukkumaan<3


LA 26.11

KOULUPÄIVÄ, eli ei muuta kun lähtö Stadiin taidegallerioita kiertelemään luokan kanssa. Noooh... kierreltiin siinä aikamme opettajan opastuksella. Olihan se normaaliin koepäivään verrattuna varsin hauska. Lopuksi päätin sitten kävästä ostamassa topin, Spirit Storesta, mutta arvaappa vaan oliko lompakko mukana!?!?!??
Päätettiin illalla mennä vuokraamaan makuunista Sweeney Todd -elokuva, mutta eihän minulla siihen riittäny IKÄ!? Vedin siitä sitten herneen nenään, enkä halunnut vuokrata leffaa ollenkaa.... ei muutakun takasin päin.
Satu, ihana ystäväni, soitti ja pyys mua ja miikkaa tulemaan Roopelle viettämään taas iltaa, joten pitkän vikinän ja jankkaamisen jälkeen sain myös tämän niin ihanan ja reippaan miäheni mukaan<3 Siinä kuluikin sitten loppupäivä oikein mukavasti :))


SU 27.11

Väsyttää enemmän kuin laki sallii! Silti jaksoin vääntää neljälle hengelle aamupalaksi lettuja! Olen minä ihana ihminen<3 Iltapäivällä lähdin sitten kotiin, tavoitteena lukea MATIKAN kokeeseen ja minähän satun olemaan luonnonlahjakkuus kyseisessä aineessa! Jää nähtäväksi jos tavoite saavutetaan, hieman epäilen.

Best of the day: Ihana aamupala<3
Worst of the day: Tuntuu et olisin tulossa kipeeks ;<

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti